Lördag

Idag stod tömkörning (ipaden har väldans svårt att förstå detta ord), på schemat för Willy. 
Jag var redo med kameran för att filma och skicka till Husaby. Han skötte sig över förväntan, men de förvirrar mig bara mer. Varför går det inte att rida? Han är inte sig själv, han vill helst ingenting utan är allmänt ovillig. 
Hoppas på något sorts beslut på fredag. 
 
För Salto stod premiärturen på utebanan på schemat. SUPER KUL Tyckte salto! Mest okontrollerat tyckte ryttaren. Men lite skritt, trav och galopp blev det iallafall. Måste försöka rida ute mycket nu i veckan då framridningen i helgen är utomhus tror jag. 
 
Jag avslutade kvällen med att gå ut och äta med min pojkvän. Nu sitter jag i soffan och tänker strax slänga mig i sängen och sova. Imorgon står träning på schemat för Salto, 20.15 är våran träningstid- tur man inte är kvällstrött! 
 
7 månaders vila syns lite för väl på kalaskulan runt magen ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0