Sjukdom

Alltså hur länge kan man vara sjuk? Jag är nu inne på min 6 dag med feber och förkylning. Det ger sig verkligen inte. Hästarna har ridits som vanligt, kanske lite kortare pass men fortfarande ordentliga. 
 
Igår skrittades Willy ute och Faran gick i ridhuset. Skulle egentligen skritta Faran bara också, (i ett försök att bli frisk) Men jag kunde inte hålla mig, så det blev lite trav och galopp också. 
 
Idag ska jag ha lite träning för ett av "mina" ponny ekipage. En väldigt gullig ungponny, med en duktig ryttare. Alltid lika roligt att ha träningar för duktiga elever.
 
Mina egna hästar får kanske vila idag, det är bokat ifrån klockan 16, eftersom det är tävlingar imorgon hela dagen. 
Och som sagt behöver jag försöka bli frisk. 
 
 
På återseende :) 

Kommentarer
Postat av: Ida

Om jag rider när jag är sjuk, då blir jag aldrig frisk :S
Hon är 15 mil bort.. :{ önskar hon bodde närmare där jag bor, men men ..

2013-03-09 @ 12:58:55
URL: http://www.luvans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0