Här är det lite tomt

Min dator har fått fnatt, den funkar ibland och ibland inte.
Väldigt roligt, jag har varit på konferans i stockholm två dagar, allt på engelska och när jag kommer hem har min dator bytt till engelska rättstavningsprogram..? Var det en pik måntro? 
 
Hursom, Willy har varit konstig och märklig. Alla som tittat på honom har aldrig varken sett eller hört något liknande. Anledningen till att jag inte skrivit något här, är för att det är fler folk som läser denna blogg som roar sig i våra motgångar istället för att glädjas i framgångarna! 
 
Men, hade massören ute i Tisdags, och hon hittade en stor låsning i bogen! Det förklarar varför han har varit märklig, inte halt men betett sig konstigt. Jag har såklart inte ridit på honom utan promenerat och i lördags longerade jag honom. När jag såg honom på linan så sa jag till mamma att de nog satt i bogen. 
Jag fick rätt :D Jag är nog inte så dålig som jag tror ;) 
 
Massören kommer ut på Tisdag igen, ska massera Faran och känna igenom W igen. Idag ska  W gå på lina för att se om han är bättre. Vi har en tid på Husaby nästa vecka ifall hon inte får igenom det helt! 
 
Tack tack Bästa massör Pia! 
 
Såklart har jag strukit mig ifrån tävlingarna 23/3 och 1/4, surt att jag måste betala ca 600 kr, men 600 kr är små pengar, jag vill ha en frisk och glad häst! Det är värt alla pengar i världen! 
 
Världens bästa pojkar ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men om du skaffar ett veterinärintyg så får du ju tillbaka pengarna från arrangören!

2013-03-23 @ 08:44:44
Postat av: Carine

Låter positivt, håller tummarna på att det är låsningen som gjort sig påmind :) kör hårt snigel, du är så duktig!

2013-03-23 @ 12:56:35
Postat av: Birgitta

Hur yttrade sig det konstiga?

Vad tror du har orsakat det?

2013-03-23 @ 18:35:15
URL: http://birgittashastsida.com
Postat av: Trussemaja

Hoppas att det inte är nåt som är svårt åtgärdat, krya på Willy nu

2013-03-24 @ 22:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0