Borås Meeting

Imorgon öppnar Borås meeting som vi ska åka på. 9-12 Maj.
 
Jag har lite beslut ångest, vilka klasser ska jag rida? MsvC för att plocka poäng i Thule Cup? MsvB för att plocka poäng till MsvB cupen? MsvB4 för att försöka kvala MsvA? 
 
Jag har en liten planering: 
 
Fredag: MsvC1 + MsvB2
Lördag: MsvC1 + MsvB4
Söndag: MsvC2 
 
Vad tror ni om den planeringen? Anledningen att jag rider två MsvC1 klasser är för att jag hatar MsvC2, jag avskyr bakdelsvändningar och avstår helst ifrån dom ;)
 
 
 
 
Mannen i mitt liv ♥

Kommentarer
Postat av: Tussie & London - ung ryttare med höga ambitioner

Superfin blogg! Allt bra?

2013-03-24 @ 15:43:50
URL: http://londonryttaren.se
Postat av: Anonym

Hallå! Blogga rå!

2013-05-09 @ 05:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0