Bloggen

Som ni ser så är ju bloggen under renovering, där av mina uteblivna inlägg. 
 
Jag har hunnit med en träning på Willy iallafall. Vi är lite nere i en svacka, men efter fredagens träning föll nog lite på plats iallafall. Han är så fin min häst, och känslan han ger när han är precis mellan handen och skänkeln är en dröm. Nu ska fru ryttare lära sig rida Herr Willy så ska nog detta bli super. 
 
Dagens läge är att han slingrar sig ur lite, som en liten ål. Det går bra så länge vi harvar omkring i MsvB men pang, i Georgen går det inte längre att ha en bog lite här och ett bakben lite där, Nej alla kroppsdelar ska vara där jag vill ha dom :) 
 
Faran har också gått sjukt bra i veckan, fina fina han. Längtar till såren och sommaren när vi kan rida utomhus, det är då han är som bäst. 
 
Nu ska jag åka till fina prinsarna. Ses ikväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0