Tomt

just nu är det lite tomt på inlägg.. Hästarna mår bra! Jag mår bra, men har liite mycket att göra för tillfället.
 
Katterna ska fixas inför utställning, Willy ska trimmas inför tävlingen om två veckor, jobbet ska skötas och jag måste Tyvärr sova på nätterna också haha! Det här med att dygnet bara har 24 timmar verkar inte min kropp förstå. 
 
Imorse vaknade jag kvart i fem, i soffan.. hmm !  
 
Gymmet besöks flitigt, igår tog jag maxvikten i benpressen! Hur skönt är inte de? Nu tränar jag ju annat än benen, men det känns gött att de finns lite styrka i mina spaghettiben trots allt. 
 
Igår red mamma och jag hästarna ute på hoppbanan, jag satt på min lille Willy och mamma på Faran. 
Faran slapp lugnande medlet och skötte sig faktiskt över förväntat. Lite hetsig innan vi kommit ner, men annars var han lugn för att vara han! 
 
I helgen ska ev.Willy och jag fotas för en fototävling, annars ska dom ridas på som vanligt. Jag laddar som tusan för  tävlingen den 10, och blir nästab lite pirrig i magen när jag tänker på det. 
Tänk att det kan vara så kul att tävla, och framför allt, få visa upp sin nya fina stjärna! ♥
 
 
 
Ikväll går mina tankar till en av mina bästa vänner som har det tufft just nu...♥

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Vilket lugnande medel ger du? Hjälper det bra?
Jag har provat Vetranquil men det hjälpte inte alls.

2013-01-26 @ 20:26:31
URL: http://birgittashastsida.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0