Dålig!

Okej.. Jag är sämst på att blogga! Men jobbar man 7 dagar i veckan så måste man göra annat än att sitta vid datorn.

Förra veckan blev ju Willy skodd..och öm och jag trodde han skulle dö!
Gode Gud vad fel jag hade! I fredags var han frisk ifrån både fång och ömma hovar! Haha!

Känslan är fruktansvärd och när han gick normalt igen i fredags så ropade jag till mamma .. HAN ÄR FRISK!
De släppte en stor sten ifrån mig.
Jag vet inte vad jag skulle ta mig till om W blev sjuk så som Darini :(

Jag har ridit honom som vanligt, både på kandar och på träns. Nu har han fått ett skav av "snokremmen" på tränset, så nu blir det kandaret mest, och de måste ju ridas in endå.

Ikväll ska mamma rida lektion på W. Hon får rida på träns utan snokremmen.

Faran ska ridas som vanligt och idag ska han få lite lugnande.. Nu börjar tydligen hans värsting period igen..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har förstått att din ena häst är "istadig", men rider du honom på lugnande? Finns det en tanke bakom detta?

2013-01-26 @ 13:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0