Dagens willy

 
Idag åkte det nya kandaret på! 
Är det något jag har svårt för, är det att passa in kandar. Tur att man står på en anläggning med så mycket kunnigt folk. 
 
Jag hatar att rida på kandar! Jag tycker inte jag får hästen lösgjord utan mer i "uppvisningsform". Självklart är detta en vane sak och med tanke på att jag inte ridit med kandar på 1,5 år så är det inte så märkligt att jag känner mig ovan.
 
Tyglarna är stela, willy kändes lite stum och inte helt tillfredsställd. 
Aja, imorgon är det träning och då ska kandaret på igen! 
 
Har hittat ett pannband till W som är to die for! Äntligen ett med WOW känsla! 
 
Och förresten, red i helvetes stövlarna idag! Blä! Imorgon blir det Bocaj!
 
Willy (jag)älskar sitt nya Döbert kandar ❤
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0