Dagens planer

Idag står träning på schemat för Wilde Willy...
Vi ska åka till klubben jag tävlar för, Alkvetterns ryttarsällskap, och träna i deras ridhus. 
Kan vara bra att ha åkt i väg någon gång och ridit på en ny plats med Willy, innan vi ska tävla. 
 
De jag vill fokusera på idag är skolorna, och då framförallt slutorna. Jag vill ha samma fina takt i slutorna som i öppnorna. Och varför rider jag galoppslutor bättre än travslutor? Sedan lite enkla byten och några serier kanske. 
Eftersom jag har svårt att hålla honom helt rakt i bytena så är det bra att ha någon som står på marken.
Man upptäcker mycket ifrån marken faktiskt. 
 
Får se om Björn kan filma lite, och kanske ta lite kort med min nya kamera-App :)
 
 
Hoppas ni får en bra lördag :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0