Torsdag

Godkväll! Hoppas eran dag har varit bra, med eller utan alla hjärtans dag mys! 
Min dag har bestått av vanligt jobbgöra, och avslutade jobbdagen med möte. Mötet skulle vara mellan 13-14 men var nog slut närmare 15.00. Jag hatar när det drar ut på tiden, får typ myror i byxorna. 
 
Jag skippade lunchen på jobbet, och tog endast lite kaffe, och de fick jag ångra minsann! När jag kom hem och skulle ta min sedvanliga macka, nä då var bröder dåligt! Tack för den! Så i min mage skvalpade en kopp kaffe endast! 
Tur att det fanns nygräddade vofflor i stallet - De gjorde min dag! 
 
Willy var ännu mer svullen i sitt knä idag, dock ohalt och oöm så det är ingen fara. Gick ett powerwalk pass med honom i ridhuset och han kanllade på som vanligt. Vi får se hur det ser ut imorgon. Än så länge är planen tävling på söndag, men då måste svullnade gå ner rejält mycket. Återstår att se. 
 
Passade även på att knoppa honom nu när jag inte kunde rida. Det var tid att "lära känna manen" så jag behövde öva lite. Gjorde flyinge knoppar och ett försök till Holländska knoppar. Men Willy har för kort man för att göra Holländska. Tog lite bilder under kvällen som jag strax återkommer med. 
 
Faran fick också ett Powerwalk pass i ridhuset. Planen är hoppbanan med honom imorgon om det inte är plusgrader, för han har inga snösulor. 
 
Nu ska jag lägga in bilder på datorn, 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0