Tävlingsplanering

Här är min och Willys tävlingsplanering för våren: 
 
  • 17/2 - Fagersta ridklubb - MsvC1 & MsvC2 


  • 23/3 - Gyttorps ridklubb - MsvC2 


  • 1/4 - Örebro Fältrittklubb - MsvC1 & MsvB2 (Hoppas!)


  • 7/4 - Valåsens ridklubb (Rids på våran anläggning) - MsvC1 


  • 21/4 - Karlskoga ridklubb(Våran anläggning) - Msvb & FEI inledande



Jag jobbar ju varannan helg, och försöker planera lite utefter de. Sedan fortsätter planeringen i Maj.
Första helgen i Maj är det meeting i Vansbro och första omgången av DIV 1. Roligt! 

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh så kul! Har du ingen film när du tävlar?! :D Gyttorp!! Dit var jag för två veckor sen och hämtade hem min lilla d-ponny :D

2013-02-17 @ 11:12:29
URL: http://www.luvans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0