Svar på Fråga

Johanna E skriver:
 
 Hej, är det Wild Willy som tidigare reds av Carl Hedin? Jag har följt den hästen under ett par år, det är verkligen en underbar häst. Jag glömmer aldrig när jag såg Carl rida honom på Borås Ridhus och fullkomligt lekte igenom alla Grand Prix-rörelser. Grattis till en ljuvlig häst och lycka till!
 
Svar: Ja, Det är den Wild Willy som reds av Carl Hedin. Vad roligt att höra! Du får komma och kika på honom igen på borås meeting i Maj. Dock inte lika lekande lätt som med Carl, med på väg hoppas jag :D 
 
 
 
Det är sådana här kommentarer som gör att det känns som jag valt rätt häst. Det finns ju både för och nackdelar med att köpa en häst som har setts mycket ute i de högre klasserna och är igenkänd av folk. 
På båda tävlingarna nu, har det kommit fram folk och frågat om det är DEN Wild Willy, och tyckt att det varit väldigt roligt att vi köpt honom.
Och här på internet har det hört av sig massor som berättat vilken underbar och trevlig häst Willy är och som har önskat oss lycka till.
Det är skillnad på Internet och i verkliga livet .Jag tror det är max 5 stycken som har sagt - vilken fin häst du köpt, vad roligt! Jag VET att jag har köpt en fin häst, och här i lilla Karlskoga har många s¨svårt att glädjas med andra. 
Hursom så älskar jag mina hästar, dyra som billiga. För mig är dom allt ! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0