Skåneland

Godkväll. Min telefon tror att vi är i Danmark och har slagit över till danskt telenät, så stor koll Telia har! Skåne har idag bjudit på spöregn men jag har ju åkt tåg halva dagen och sedan suttit inne på någon föreläsning bara. Vid 18.30 bytte jag jobb outfiten (kavaj osv.) mot mjukiskläder, la mig på hotellrummet och sov. Gissa hur trött jag är nu då? Smart drag!

Fick ett roligt sms av min fina hästskötare förrut, stod typ: jääääävlar vilken häst du har ! Då blir man sådär varm i hjärtat igen. Han är så snäll och fin, och Sara är så snäll och hjälper mig nu när jag är borta.
Har ju ingen dator med mig då min bärbara är sämst och min stationära är ju, ja stationär. Och vet ni vad de värsta är? Jag saknar skilda världar nu när jag endast har tv på hotellet. Då är man beroende va?
Nu ska jag kolla på jockiboi som tydligen är på tv nu vid 23.

Sov så gott!

<3


Kommentarer
Postat av: Ebba

Åh vilken fin blogg du har! :D

2013-02-20 @ 19:26:34
URL: http://northons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0