Onsdag

Onsdag idag igen då. Veckorna går så himla fort tycker jag. Snart är det ju söndag och tävling igen. 
Jag startar ca.09.30  och det tar minst 2 timmar att åka till Fagersta. Planen är att lasta W, senast halv 6 och vara i Fagersta senast 8. Hur man nu kan leva med denna sport, att ägna all ledig tid åt tidiga mornar och sena kvällar är för mig en fråga. Men jag älskar det! 
 
Idag fick både Willy och Faran promeneras för hand, Faran med mig och Willy med Sara. Willy hade snyggt broddsår typ på framknät. Han ömmade inte och var inget halt, men ganska svullen och jag gissar att de blir värre imorgon. Tur att han rör sig mycket i hagen så det inte stelnar till. Hoppas bara det inte ställer till något i helgen. Givetvis åker jag inte om han är svullen! 
 
Herr känslig även har fått ett skav utan kandarbetten, precis i "vecken". Väldigt svårt ställe att ens göra någonting åt men jag har beställt ett nytt bett som jag hoppas kommer imorgon. 
 
 
 
 
Passade på att ta lite bilder på hästarna i ridhuset när jag hade båda två inne samtidigt. Det gick sådär måste jag säga. Ingen av dom kunde slita sig ifrån mig, utan bara gick efter. När dom väl stod stilla bredvid varandra skulle dom bara busa. Får göra ett nytt försök snart, kanske på lördag, i snön? 
Gissa varför bara Faran har träns? Haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0