Maj

I Maj ligger det två meeting som jag har planerat in. Det första är 3-5 maj i Vansbro. Det är första omgången av Div1. Där rider jag Msvc2 som är inviduell och MsvB4 som är lagklassen.
Andra dagen rider jag MsvC1 och FEI lagt.programmet.
 
Sen 9-12 Maj har Borås ett fyrdagars meeting, och det är ju lite roligt eftersom Willy kommer ifrån just borås. Och tävlingen är på hans "hemmaarena!". Vore väldigt roligt att se om han känner igen sig. 
Där har jag ingen planering vilka klasser jag ska rida, det finns allt upp till Int.1B. 
Men blir nog några msvc och någon MsvB2 och B4. Jag förösker ju kvala till MsvA även om jag inte ska starta MsvA på bra länge så kan de vara skönt att ha kvalet gjort .
 
 
Så två roliga ganska stora meeting i Maj. Ska bli roligt att planera och packa. Älskar att åka på meeting! 
Förhoppningsvis får Willy inviga något väldigt stort och snyggt ;) 
 
 
 
En bild på min fina vita prins från ett meeting. Våran första start och första placering i MSV.
Usch vad jag saknar honom :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0