Lång väntan

Jag är ju tävlings människa enda ut i fingerspetsarna. Jag tränar för att tävla, och jag är inte särskilt intresserad av att "mysa runt" i skogen fem dagar i veckan. Jag vill utvecklas och strävar alltid att komma längre. 
För mig är det viktigt att det finns mål att sträva efter, och tävlingarna ser jag som ett mål eller någonting att "nå" fram till. 
 
Nu är det långt till nästa tävling, 23 mars. Ca en månad. Men under denna månad ska jag slipa oss extra mycket, lägga ner lite extra tid på slutorna, och att få honom ännu mer mellan hand och skänkel. Vi ska ha som mål att slå 65%. Han ska bli kvickare, och rundare. Inte krypa upp i formen när det blir lite jobbigt. 
 
Så, det är lång väntan till nästa tävling, men det brukar gå fort. 
 
Jag till vänster utan häst :) Slarvade och inte knäppte hjälmen, syns så otroligt mycket! Dock var det endast mina föräldrar på läktaren typ 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Duktig du är! Mitt "mål" just nu är att lyckas få bort kommentaren på protokollet "för öppen form" <- haha orkar inte liksom.
Men bara att träna och försöka få damen mer i form :p (jag är absolut inte på samma nivå som dig, hehe. Lc Lb typ)

2013-02-22 @ 23:16:16
URL: http://www.luvans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0