Kval MsvB

För att få starta MsvB krävs det att du har ridit två stycken MsvC1 eller MsvC2 på minst 62%. 
Om du inte har kvalat än, så får du inte anmäla dig till någon MsvB klass. Där kommer mitt problem. Jag tror och hoppas vi kommer ta sista kvalet nu i helgen, och därmed få starta MsvB. Det finns en tävling i Örebro som jag tänkte åka på, tror den är 1a april, och den öppnar för anmälan på Fredag. Jag tänkte rida MsvB2 och MsvC1.
Eftersom det är sånt tryck på tävlingarna jämt så är ju chansen liten att det finns någon plats kvar i MsvB när jag kan anmäla, förhoppningsvis på söndag. Jag får helt enkelt anmäla till MsvC och hoppas att de finns plats kvar. Det är tråkigt att stå som reserv, eftersom man inte riktigt kan planera. 
 
Egentligen är det väl bra att man inte får anmäla innan man kvalat klart, men just nu tycker jag det bara ställer till problem. Helst hade jag ju velat sluppit kvalen, och börjat med MsvB. Jaja regler är ju till för att följas, och kvalreglerna finns ju där för en anledning. 
 
 
 

 
Gammal bild ifrån Min och Darinis första MsvB start, 64% om jag inte minns fel. 
Min prins, min bästa vän, mitt allt <3

Kommentarer
Postat av: Ida

Okej det är så det går till! Jag kan inte så mkt. Tävlade första lokala någonsin förra året hehe.. och är fortfarande kvar :p men som sagt, kan inte så mkt om kval och grejer. men jag lär mig nått nytt hela tiden =)
ÄLSKAR transportskydden! Har du dom kvar? ;p

Svar:
Lindha Svensson

2013-02-15 @ 14:49:15
URL: http://www.luvans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0