Knoppar

Jag försökte ju mig på lite olika knoppar idag. Förr sydde jag alltid mina knoppar, men nu är jag för lat.
I helgen smörjde jag inte ens min sadel till tävlingen Fy skäms! 

Jag har alltid varit dålig på att knoppa och dålig på att fläta hårt. Therre bara skrek i stallet när hon såg mitt försök till en hård fläta. Hon skulle visa hur man gjorde, men ärligt så blev mina snyggare!  Haha! 
På jobbet ägnade jag mig en stund åt att titta på klipp när man gör flyingeknoppar, så detta tänkte jag ju testa idag. Det gick över förväntan faktiskt. Jag måste fläta hårdare bara. Testade även Holländska men nja, han har för kort man! 
 
Här är resultatet: 
 
Vilken otroligt dålig bild. Den fjärde uppifrån är Therres försök till Holländsk...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Eftersom W inte kan stå still så blev det ju inga bra bilder alls! Han ser ut att ha super smal hals.
 
 
 
 
En bonus bild för att han är så söt! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag gör flyingeknoppar. Tycker faktiskt mina blir skit snygga, haha!! Om man får säga så om nått man gjort själv ;p

Japp ikea. svärmor köpte som i västerås åt mig.. dom är även större än de vanliga blåa =)

Var i landet håller du till ? =)

2013-02-15 @ 14:46:01
URL: http://www.luvans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0