Förälskad...

Jag kollar alltid in hästnet, varje dag. Även om jag inte ska ha någon ny just nu, så måste man hålla sig uppdaterad om vad som finns. När jag skulle köpa ny häst nyligen, så fanns det nästan inga hästar som gått mer än MsvA, och jag ville ju ha någon som kunde allt!  Nu hade jag tur att fina Willy fanns på annons, för ett bra pris och han kan allt. Det finns otroligt många unghästar, och bra "medelhästar" för nästan inga pengar alls. 
Det är verkligen köparens marknad nu. 
 
Såklart så förälskade jag mig i en häst, ett fuxsto (jag som inte vill ha någon fux!). Och så visar det sig att just detta sto finns på en blogg som jag läser ofta : http://ccdressagestyle.blogg.se/   
Jag älskar hästens uppsyn, hon ser klok ut! Om jag hade en box ledig skulle jag absolut ha åkt och kikat på henne. Men nu får jag hålla mig tillgodo med mina egna två fuxherrar ♥

Kommentarer
Postat av: Ida

Klickade mig in på bloggen och såg att vår grann klubb fanns med i inlägget där =) kul! hehe.

jaha okej, vad tråkigt. varför fick han somna in? :{
Ää jag skiter i om min fuxdam inte passar i rosa, rött, orange eller vad som. Jag använder det jag tycker är snyggt ;}

2013-02-15 @ 16:08:32
URL: http://www.luvans.blogg.se
Postat av: Christina Elson

Vad roligt att du "puffade" för vår prinsessa :-) hon är finast i vitt & svart tycker jag ;-)

2013-02-16 @ 13:37:43
URL: http://ccdressagestyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0