Dessa täcken

Willy slaktar alla sina täcken. Han är totalt omöjlig! Fast jag tror han har bra hjälp utav sina kära vänner i hagen. 
Ett nytt täcke i veckan går åt, och nu pratar vi inte tunna regntäcken, utan tjocka vintertäcken med hals. 
 
Idag när jag kom till stallet möttes jag av detta : 
 
 
Personalen hade skrivit på tavlan att Willy fick gå in vid 12.30 för han hade trasslat in bakbenen och hela kroppen i sitt täcke, Haha, ska man skratta eller gråta? 
 
Imorgon möts personalen av detta meddelande: 
 
Han är omöjlig helt enkelt. Fast.. tänk vad mycket jag tycker om honom! 

Kommentarer
Postat av: JennyM

Precis det jag menade med inlägget också, såklart ska ägaren eller ryttaren kanske lyckas bättre än alla andra, men jag menar att alla ska kunna sitta där och åka lite häst! :)
Men som du skriver, gör den dumheter så är det något som är fel!

2013-02-15 @ 02:44:51
URL: http://jmdressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0