Tävling

Nu har jag börjat kolla lite tävlingar. 
i år startade jag ju bara två stycken. En på Lego och en på Faran. 2013 kommer bli destofler. 
 
Första tävlingen blir 17 Februari i Fagersta. 
Två MsvC klasser får Willy gå. Lite skillnad mot vad han är van vid, men jag måste ju börja kvala igen, och jag måste lära mig honom.  Med älskade Darini, så hade jag ju precis börjat hitta honom på tävling. Och det efter ca ett års tävlande.  
 
Willy är lite enklare i ridningen än vad Darini var, MEN om jag hade fått välja, hade jag valt att kämpa vidare med D. 
Men nu är ju läget såhär, och jag är överlycklig över att ha chansen att köpa och äga en sån fin och utbildad häst som Willy♥  Ingen kan någonsin ta Darinis plats, men Willy gör det lite lättare att gå vidare! 
 
 
 

Allmänt Favorite_false

Namn

Gren Dressyr

Status Regional

Typ Ridhäst

 

 

Planerade klasser

Klass
Medelsvår C:1 2011
Medelsvår C:2 2010
Medelsvår B:4 2003


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0