Dan före dagen med stor D!

Om 10 minuter är det Julafton!

Jag har jobbat hela dagen, stallet en sväng där W fick en ordentlig ryktning.

Ikväll har jag ensam spelat Bingolotto och bakat chokladpraliner.
Har ingen julstämmning alls, utan är mest nere. Egentligen vet jag inte varför, men jag känner mig helt tom.

Klockan ringer 04.00 imorgon, alltså om 4 timmar! Kl 05.00 bär det av mot stallet. Ska leverera en julklapp 05.15 hos mina kusiner.. Nej jag är inte knäpp jag inte ;)
06.00 senast ska jag sitta på hästryggen och 07.00 är det frukost i stallet, mys!

Sedan rullar dagen på, 14.00 går jag på jobbet igen, och slutar 21.30.

Blir nog en helt okej dag iallafall.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0