Årets näst sista dag!

Kl 8 imorse stod jag i stallet, släppte ut alla 28 hästar, mycket kaffe och ingen Willy klippt. Ola skulle sko sin och eftersom vi har så litet(!) stall så blev det trångt! Kl 12 hade jag träning för en av mina elever, och oj vilken skillnad! Kul när dom jobbar på hemma och man ser skillnad.

In med alla 28 hästar igen, och willy skulle ridas.
Idag var han trött, och tyckte nog att han ville vila, men det gör han imorgon.
Han har ju gått 7 dagar i rad, ganska hårt, så han är väl värd en slapp dag imorgon. Mer kaffe och sen lite hemfärd. Kl 20 styrde jag och Therre bilen för tredje gången till stallet för att ge kvällsmat och pussa mina fina pojkar.

Lång dag, men jag trivs så otroligt mycket i stallet och med mina hästar.

På onsdag är det träning igen på Willy, och på tisdag ska även Faran sättas igång efter sin lilla vila :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0