22/12-12

Blir ett litet kort inlägg ifrån jobbet.

Nu är jag typ klar med alla julklappar, ska bara fixa lite smått och gott att ge bort. Så ikväll blir det julgodis bak!

Efter träningen i Torsdags kände jag mig låg! Willy var snäll och gjorde de han skulle men jag vill att de ska fungera direkt. Jag har för stora krav på mig själv och på stackars willy som har en helt ny ryttare. Jag måste sänka kraven, ta tid och lära känna honom.

Innerst inne vill jag ju ha Darini , och när det går lite emot så sjunker allt mitt Självförtroende . Jag känner mig som världens sämsta ryttare!

Jag känner mig fortfarande låg och mindre sugen på att rida, dock skrittade jag på W igår, i grimma och grimskaft!

Idag blir det ordentlig ridning på båda grabbarna!


Tro inte att jag är missnöjd med willy, tvärtom! Jag är överlycklig att få äga honom, men tomheten efter Darini är större än någonsin nu :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0